Când consideri clientul important

Ieri am trăit o întâmplare care m-a trecut prin mai multe stări sufletești: de la supărare, la nemulțumire, la uimire ca să culmineze cu încântare.

Dar să o luăm pe firul poveștii: dimineața, ca în multe altele, am coborât la supermarketul de lângă birou pentru a-mi cumpara micul dejun care de obicei constă într-un chefir Napolact sau perle de smântână La Dorna. Ieri m-am oprit asupra perlelor de smântână. Ajunsa la birou, deschid cutia care…. devine vie si împroașcă o parte din conținut pe mine, pe masă, scaun și podea. Când ma uit mai bine în cutie, aceasta avea o consistență destul de ciudată. Fac curat la locul la muncă, încerc să mă „repar” și pe mine și mă mai uit o dată în cutie…arată diferit de ce știu eu. Gust …. nu e gustul știut. Se naște întrebarea: ce să fac? Să cobor la magazin și să le arăt produsul? Nu sunt convinsă că mă vor lua în seamă.

Așa că pun mâna pe net și caut site-ul La Dorna în speranța că voi găsi un număr de contact, un număr pentru clienți. Făcut și găsit. Sun. Îmi spun păsul cu mențiunea că nu știu dacă la ei ar fi trebuit să sun sau să merg la magazin, că s-ar putea să fie o problemă de depozitare nu neaparat de producție. Aud de la capătul celalalt al firului:
– Doriți să vă fie schimbat produsul? Dar să știți că va dura una sau două zile.
– Dacă se poate ….. da, vreau. Mulțumesc.

În 15 minute primesc un telefon de la reprezentata La Dorna pe Cluj care își cere scuze pentru inconvenientul creat și imi cere adresa de livrare a produsului. După câteva ore vine și imi aduce 3 produse nu unul pe motiv: imaginea firmei și noi dorim să avem clienți mulțumiți.

WOW!

În general răspunsurile la astfel de probleme sunt: nu e vina noastră, așa l-am primit; nu e vina noastră cei care îl distribuie nu l-au ținut corespunzător; etc.

Așa că nu îmi rămâne decât să spun un mare MULȚUMESC La Dorna. Felicitări pentru faptul că aveți grijă de clienți, pentru că știți să vă asumați răspunderea pentru produsele voastre. FELICITĂRI!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

