Mai multă mișcare

Azi se implinesc 2 săptămâni de când nu mai folosesc liftul. Noul meu loc de muncă e într-o clădire de birouri înaltă de 7 etaje. Evident că biroul meu se află la etajul 6 :). Acum 2 săptămâni am decis să fac ceva mai mult decât mersul pe jos cel puțin 30 de minue zilnic. Varianta cea mai la îndemână sunt scările asa că…. le urc și le cobor de câte ori e nevoie având în vedere că alți colegi cu care trebuie să colaborez se află la alte etaje ale clădirii.

Sunt mândră de mine că nu am renunțat după primele 3 zile când respirația devenea mai grea începând cu etajul 3 iar picioarele cereau pauză de pe la etajul 4 :).

Luna aceasta vreau sa incep si ședințe de aqua gym.

Orarul meu devine mai încărcat dar în același timp îmi dă și mai multă energie să îmi duc la îndeplinire planurile.

Aici pot să-l citez pe Tony Robins care spune ”Motion creates emotion” și are mare dreptate.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

