Un nou inceput

Sunt cateva vorbe din popor care mi-au placut de cand le-am auzit rostite de bunica mea dar carora nu le-am patruns sensul adanc si foarte adevarat  mai ales combinate:

„Nu iti dori ceva ca poate se indeplinste” si „Un sut in fund este intotdeauna un pas inainte”

Pe fiecare pe rand il mai experimentasem dar impreuna …. nu.
Dar saptamana trecuta, dupa intoarcerea din concediu, am reusit! (fara voia mea) 🙂 Mai pe romaneste: mi-am incetat statutul de angajat.
Da, stiu, nu ar trebui sa zambesc, dar credeti-ma ca primele 2 zile nici eu nu am zambit. Ba chiar am plans mult pana mi-am adus aminte cele doua vorbe de duh ale bunicii. Mi-am dat seama ca in adancul sufletului si a mintii mele mi-am dorit sa fiu doar pe picioarele mele, sa dezvolt o afacere si sa fiu propriul meu stapan.
Asa ca, iata-ma cu visul implinit pe jumatate: sunt pe picioarele mele cu o afacere in mana. Depinde doar de mine sa o dezvolt. Vreau sa imi ting telurile propuse la termenele stabilite. Prietenii stiu de ce 🙂 si le multumesc ca exista in viata mea.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Un nou inceput

  1. theovlad zice:

    Sa fie intr-un ceas bun!
    Sa dea Dumnezeu sa ti se implineasca planurile asa cum vrei tu si cand vrei tu.
    Mult succes in continuare! 😀 suntem aici sa te sprijinim. 🙂

  2. Datorita domnului Stefamn MUrgeanu eu „mi-am concediat seful” de circa un an. Si azi ii multumesc pentru asta, chiar daca ma apuca uneori spaime cumplite sau nostalgia.
    Este extrem de stresant (dar si de placut) sa stii ca ai „de mancare” pentru tine si familie atat cat produci singur.

Lasă un răspuns

