Mi s-a facut dor …

In seara asta am citit ultimele articolele scrise de Stefan Murgean (si comentariile): ” Comedia bloggerilor… pardon, erorilor’ si ‘Superb’ si mi s-a facut dor … de Bucuresti.

Pentru cei care nu stiu, am locuit 2 ani si 2 luni in Bucuresti datorita serviciului (adica doar acolo mi-am gasit de lucru cand am vrut sa ma intorc in Cluj din Timisoara. Stiu ca nu are logica dar credeti-ma pe cuvant ca asa a fost 🙂 ). Cand m-am mutat in Bucuresti mi-am propus sa merg la cat mai multe spectacole, piese de teatru. Cu alte cuvinte sa ma culturalizez la maxim, avand in vedere ca eram in locul cu cele mai multe oferte si ce oferte… Din pacate orarul de la munca nu mi-a permis sa merg cat de mult as fi vrut.E un regret pe care-l am ca nu am profitat mai mult de acea perioada si am momente in care mi se face un dor nebun de Bucurestiul artistic.

Asa ca, Stefane esti vinovat de acest dor :), ca l-ai trezi, dar, totusi, iti multumesc :). In acelasi timp invit si eu prietenii din Bucuresti sau cei care se afla in trecere prin metropola amintita sa vada spectacolul de la Teatrul Masca. Cine mai are nevoie de un mic imbold ii recomand cuvintele scrise de Mihai Malaimare.

In aprilie sper sa ajung in Bucuresti pentru mai mult de ‘intre 2 trenuri’ incat sa pot sa ma ‘culturalizez’ cu un spectacol (de teatru sau nu numai).

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mi s-a facut dor …

  1. guilty as charged 🙂

Lasă un răspuns

